mandag 27. november 2023

Villsauvott

Villsaugarn eit nytt bekjentskap for min del.
Eg måtte "strikka det inn i hendene",
før eg følte eg fekk fart på pinnane.
Villsauvotten fås i garn/mønsterpakke 
hos Karin Flatøy Svartstad/Sommerakademiet
Design: Eli Løkkevik

Vottane vart litt store,
så eg vil nok prøve mindre pinner,
ei anna gong.
Muligheten er og å tove vottane litt.
 Eg har litt meir av same garnet,
og skal prøve meg litt fram,
i forhold maskeantall og mønster.
Alltid spennande med nye garntyper

2 kommentarer:

  1. Fine! Jeg ville nok valgt å tove disse. Håper du viser et annet forsøk, eller om du velger toving. Artig å prøve ulike garnsorter!

    God førjulstid fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg ville og ha tova desse, om eg skulle bruke dei. Desse er laga til votteveggen.. Skal prøve meg på eit anna par, sånn etter kvart
      Ha ei fin førlulstid.

      Slett