mandag 20. november 2017

Votter 2017 Lille My x 2

Eg og eit par andre snakka ein dag 
om Mumi og Mumidalen,
og favorittane av figurane der.
Ei av damene meinte at Lille My var henna favoritt..
To dager etterpå,
dukka eit mønster opp 
blant mange andre ting på ei nettside,
- det var diagrammet til lille My votter..
Det var heilt klart....
lille my votter måtte eg bare strikke
 - eg fann fram baby ull frå lageret..
 og strikka to par
litt forskjellige
 - at dama som liker lille My best
skal få eit par votter,
det veit ho ikkje noko om, - ennå...

8 kommentarer:

  1. Så koselige votter, og for en fin tanke! Ja, hva finner vi ikke på det nettet? Må nok søke opp disse.

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar
    internetverda er stor - her er mangt å finne...
    desse finn du finn du på pinterest

    SvarSlett
  3. flotte votter. hvor får jeg kjøpt mønster. har prøvd på pinterest men får det ikke til.
    mvh.Anne Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  4. Så fine votter. Håpløst å finne oppskrift! Vet du om det er til salgs

    SvarSlett
    Svar
    1. hei og takk for kommentar.
      Eghar brukt eit diagram, som eg fann på pinterest, og rekna meg fram i forhold til garntype og pinner

      Slett
  5. Hei, så fine vottene dine ble!

    Kan jeg spørre hvilket garn og pinner du brukte? Og hvor mange masker du satt av og la opp til tommel? Brukte du maskeantallet i diagrammet du fant på Pinterest? Jeg tenkte jeg skulle prøve det diagrammet hvis jeg finner garn og pinner som passer og som ender opp med en vott i damestørrelse.

    SvarSlett
  6. Hei
    Eg brukte babyull og pinner 2,5. Eg har brukt diagrammet som eg fann på pinterest, - den svarte tusjstripa til venstre skal ikkje vera med. Eg la opp 60 masker, det passer til damestr. tommel: sette av 12 masker, la opp 12 nye. 12+1+12+1= 26 masker til tommel.
    Håper dette er til hjelp.

    SvarSlett