tirsdag 7. november 2023

Marius til baby og barn

Det har blitt nokre mariusgensere og huer i det siste,
Eg har nå fått brukt ein stor pose med mørkeblå babyull.
Kassen med babyull har minka frå overfyllt, til full :D
nokre smårester vart til huer
Eg hadde og litt grått i babyullkassen.
og hadde sett meg ut blå eller rosafarger til det grå,
men det vart ikkje så fint saman.
Grønt og svart var det som passa best,
av det eg hadde på lager.
Eg har lenge hatt lyst til å strikke i lyst garn,
 med passande farger til - i rosa eller rødtoner.
Desse fargane passa best saman,
ut frå det utvalget eg kunne velgja i.

Nå trur eg mariusmønsteret skal få pause.
Eg er heilt klar for å strikke andre ting,
men plutseleg ein dag, tek eg fram mønsteret igjen...

2 kommentarer:

  1. Det er fort gjort å kjøpe garn, og så tar det lang tid å strikke. Mariusmønsteret er en innertier, og et plagg av det bør vi vel alle ha i garderoben vår. Tipper det blir noen som blir glade nå!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, så altfor lett å kjøpe garn... det er jo så mykje som er fint.
      Dei fleste av desse genserene er for salg, i Bronnhuse. Dei skal og få bli med på julemesse, i regi av Husflidslaget, første helg i desember.

      Slett