lørdag 10. desember 2022

Holly Jolly hat

Ein del av eit lite bidrag til Kirskens bymisjon
skulle det bli
Sokker og huer til herre var det dei helst ville ha.
Sokkane er allerede klar, 
eg skal bare ha eit par huer og med.
desse huene er lettstrikka,
og med eitt var eg i gang med nr tre
nr 4
eg tenkte at eit par til må det bli,
for då har eg nok til den ukrainske familien
som nettop har flytta inn i nabolaget
Kirkens Bymisjon har fått sine sokker og huer
Resten er nå pakka inn som ein del av julegåver, 
til våre nye naboer.
Det er fint å kunne gi litt av min overflod,
til den som har litt mindre,
og som treng ein liten oppmuntring i kvardagen.

1 kommentar:

  1. Disse luene er veldig fine, og at de kommer til å glede mange er sikkert! Å kunne dele med dem som ikke har så mye er til glede for en selv også!

    Fortsatt fin førjul!

    SvarSlett