onsdag 30. november 2022

Tova flaskehekser, ein ide blir prøvd ut..

Heller ikkje i år,
fekk bestemorgutten 
delta på klassens halloweenparty..
Neste skal han arrangere i sin heim..
Når eg var i full gang med produksjonen 
av tova flaskenisser,
så såg eg plutseleg tova hekser for meg..
Dette måtte eg bare prøve ut.
å strikka heksene
samt tovinga gjekk greitt.
Litt usikker på kva som ville bli best,
så laga eg dei litt ulike
korleis skulle nasen bli til?
eg såg for meg korleis eg ville ha det,
men er litt usikker på resultatet
bestemorgutten er fornøgd,
men bestemor er fortsatt litt usikker på nasen.
- kanskje ein svart nase ville vore bedre?
tja, kvein veit...
kanskje bestemor må lage fleire,
for å prøve ut andre naser.....
garn: Vams, Raumagarn
pinner nr 5
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar