søndag 25. desember 2022

"Pibbar"-genser

Julekvelden er over,
og eg kan vise fram tre gensere som låg under treet.
Mottakere til desse genserene,
er i samme familie,
og eg valgte å plukke ut farger som gjekk saman,
samt at dei skulle passe til kvar enkelt.
Fargerike og fine, spør du meg :D
Eg har valgt koks som bunnfarge,
 fordi mennene til desse damene,
fekk gensere i fjor,
og eg hadde lyst at dei alle skulle ha ein fellesnevnar.
Garn; Alpaca Storm, Vikinggarn
Pinner: 3 og 4
Det vart igjen ein del rester av mønsterfargane,
dei var brukt i 3 "Mole"- barnegensere.
To av barna er i same familie.
og no er 3 generasjoner kledd i gensere, 
som matcher..
 

2 kommentarer:

  1. Imponerende spør du meg! Du må ha mange glade og takknemlige rundt deg! Fortsatt god romjul!

    SvarSlett
    Svar
    1. :D Takk. Eg er mest glad for at nokon kan bruke det er produserer. Eg veit ikkje kva eg skulle gjort, utan strikkepinner i hendene
      Ønsker deg eit godt nytt år.

      Slett