søndag 15. november 2020

Votter ala Samisk flagg

Eg har spurt litt rundt, 
om det finns mønster/designer til desse vottane,
men det har eg ikkje funne.
Vottane er strikka etter foto
av votter som er i bruk, i Tana.
Eg prøvde først å strikke i Ask (vott til venstre)
Blå og grønn har feil fargetoner.
Deretter fann eg fram noko 3 tr. Rauma garn,
( i midten) her er og grønn feil.
Til slutt søkte eg råd 
hos nokon som er litt meir kjent med dei samiske fargane.
Av dei 4 ulike grønnfargane eg hadde,
fekk eg klarsignal for den grøne i vott til høgre.
Når dette skal vera det Samiske flagget,
er eg litt oppteken av å få så rette farger som mulig.
vottane er enkle å strikke,
Eg hadde nok meir utfordring 
med å få rund og jevn sirkel.
Eg trur eg knekte koden tilslutt

    Pga vind og regn, så fotograferte eg vottane inne,
                då blir ikkje alltid fargane som dei skal,                  
     slik at bileta viser nok ikkje heilt korrekte farger,

6 kommentarer:

  1. Flotte, spesielle votter du har strikket! Happy Knitting!

    SvarSlett
  2. Ahhh... så fint :-))
    Det er alltid hyggelig å se hvilke nye hansker du leter og finne etter, kjære Ruth.
    Ja, de er vakre, vottene med det samiske flagget.
    Mange hilsener til deg. Viola

    SvarSlett
  3. Hei, har laget en oppskrift på disse som kan kjøpes?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Eg har notert litt/laga eit mønster til eige bruk. Er litt usikker på om eg kan selge det, då eg ikkje veit opphavet til vottane
      mvh
      Ruth

      Slett