fredag 27. november 2020

Huer og sokker med mønsterstripe frå Tana

Det kome eit ynskje frå nord,
om sokker og huer med mønsterstripe frå Tana.
I utgangspunktet skulle det vera to huer,
men eg oppdaga etterkvart at eg hadde brukt to typer garn...
Fort gjort når dei ligg ved sida av kvarandre i butikken..
Eg bruker vanlegvis Pt 5 superwash, Rauma
men hadde i farten teke med meg ein farge i Tumi, Rauma
som må vaskast med hand..
Nå kan mottaker velge maskinvask eller vask for hand
Huene er strikka med 2,5 og 3,5
sokkane med pinne 3

2 kommentarer:

  1. Fine! Har du familie nordpå? PT5 er et kjempefint garn. Tumi også. Liker garnet til Rauma. Var på fabrikkutaslget i fjor, og nå er det ikke mye igjen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D Ja, har datter med familie i Alta. svigerfamilien henna er i Karasjok og Tana, så eg er litt bereist i Finnmark :D

      Slett