søndag 11. oktober 2020

Votter Skaugumrose, Viken

Nok ei gong har eg funne fram ei av 
Nina Granlund Sæther sine bøker.
Denne gongen "Strikk fra hele Norge"
her kan ein velge å bruke restegarn, 3-5 farger
eg valgte å bruke 3 farger
pinner nr 2. - men 2,5 vil nok passe bedre
Eg har strikka etter mønsteret, 
og ser i ettertid at tommelopningen
med fordel kan strikkast inn tidlegare.
Votten er lang før tommel og kort etter.
lengden på tommel er og noko kort.

 Alle detaljer og endringer eg bør gjera
neste gong eg bruker mønsteret,
blir notert ned og arkivert i lag med mønsteret.
Det er ikkje berre vottehaugen som auker,
permer med notater blir og fulle..

1 kommentar:

  1. Det er smart å notere forbedringer og erfaringer med oppskrifter, for det er litt av hvert som blir publisert.Tror ikke alt er teststrikka. Er enig med deg i alt du skriver. Nydelige farger på vottene!

    Klem

    SvarSlett