mandag 24. februar 2020

Genser Nord x 2

Lettstrikka genser til gutt og jente,
utan for mykje mønster,
var det eg skulle ha.
 valget vart "Nord" frå Sandnes garn
 eg valgte å strikke i Smart
på pinner 3,5 og 4.
Eit arbeid som er fint å ha med ut blant andre.
 eg kjøpte litt ekstra garn i bunnfargen,
med tanke på eit par votter til kvar genser.
Strikka første par på pinne 3,
dei vart litt små, pinne 3,5 vart bedre.
 det vart nok til to par votter i kvar farge.
Eg kunne kanskje fått til eit par små votter av restane,
men eg velger å la det til ligge,
og bruke det til striper i sokker eller votter ved ei seinare anledning
om litt skal gensere og votter ut og reise,
og bli ei overraskingsgave.
Håper gutt og jente i nord. blir fornøgde.

2 kommentarer:

  1. Dette ble fine og praktiske gensere! Ser for meg at de blir brukt. Kjekt med votter til! Tror nok de blir fornøyd med overraskelsen.

    Fortsatt god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fantastisk mønster. Du gjorde det veldig bra.
    Super genser og votter ... det vil være en glede.
    Her kommer våren med stor skritt.
    Hilsen til deg. God kvinnedagsKVELD og riktig fin ny uke.
    Viola

    SvarSlett