søndag 12. januar 2020

Temperaturteppe, Bitburg, Tyskland 2019

Ved nyttårs skiftet 2018-2019
kom det ein invitasjon i postkassen.
Invitasjon til bryllaup,
i Bitburg i Tyskland.
Sidan eg hadde planer om å hive meg på temperaturteppebølgjå,
så fekk eg ein ide om å strikke dette til brudeparet.
Bryllaupet skulle vera i oktober,
så mesteparten av teppet ville då vera ferdig.
Eit bilete og forklaring vart pakka inn i oktober,
og i desse dager går teppet med posten,
til brudeparet i Bitburg.
 Garn Pt 2 frå Rauma
Pinne 4,5
Eg såg nokså fort at teppet ville bli veldigt langt,
mitt pinnevalg var for stort.
Det vart eit lite vask
 med strekking i bredden,
i håp om eit litt vidare og kortare teppe.

 Eit 3 meter langt teppe treng stor plass,
så eg rulla det inn i laken og dynetrekk
samtidig som eg fekk strekka det litt i breidda
eg rulla opp litt etter litt, under tørkeperioden
 I starten syns eg teppet vart lite spennande
grønt, blått og kvitt i ein lang periode,
men så ut på våren,
 kom varme og solrike dager.
- teppet skifta heilt karakter
 eg har valgt farger som minner meg om årstidene
blått er minusgrader
kvitt er rundt null
grønt, gult, rødt, oransje er frå 2 grader og oppover
eit spennande prosjekt,
der ein starter med eit sikk-sakk mønster,
og ein del farger.
Resultatet ser ein først når året er omme,

1 kommentar:

  1. Gratulerer! Teppet ble skikkelig fint! Og så tenker jeg på hvor spennende det må ha vært underveis.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett