mandag 30. desember 2019

Osloanorakk med dinosaur

Bestemorgutten ringde ein dag,
ivrig sa han:
"Du bestemor, kan du strikke genser med knapper til meg"
bestemor: "meiner du jakke?"
bestemorgutten: "genser."
Bestemor fekk snart ein ide i hovedet --- osloanorakk.
Bestemor lurer på kva farger det skal vera på genseren,
Blå skal den vera.
bestemor lurer på om det skal vera mønster på.
"dinosaur, og så med det vera litt kvitt der til tenner, og så litt rødt til tunge"
 bestemor lurer på om han kan ha hette på genseren.
Hette det kan han ha.
Bestemor finn fram ruteark og blyant,
og snart er dinosaurane klar.
Garn; Alpakkaull frå Sandnesgarn

eg strikka rundt på bolen.
bortsett frå dei omgangane der det er mønster

dette var det siste av mine hemmelige førjulsprosjekt.
I pinnane er det allerde nye prosjekt...
.
Eg vil ynskja alle mine følgere
et godt nytt handarbeidsår.

1 kommentar:

  1. Stilig genser dette! Regner med den ble godt mottatt!

    Godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett