fredag 24. januar 2020

Kofte til dame "Vår"

Ei ung dame har lenge ønska seg ei kofte
etter lang tenketid,
 kom ho fram til at ho ville ha denne kofta,
"VÅR" eit vikingdesign
 Garn: Alpaca Fine, Vikinggarn
pinner 2,5 og 3
 det vart mykje arbeid - meir enn eg såg for meg i forkant
Eg strikker alltid fram og tilbake,
og her var deler av mønsteret med tre farger samtidig.
Ting tek tid.... 
- og med ein runde i dag og to i morgon prinsippet,
så kjem eg i mål tilslutt
 det er oppgitt for lite mengde garn i oppskrifta,
det var tomt for kvitt midt i bærestykket,
Av lys blått garn var det akkurat for lite - eg hadde ein omgang igjen.
denne bytta eg ut med to like omganger,  av neste omgang
 - det passa fint inn i mønsteret 
 ei fin kofte
kofta er allerede levert, 
til ein glad mottaker..

1 kommentar:

  1. Ei nydelig kofte du har strikka! Så synd det ble for lite garn. Hvis det er garnpakke bør det ikke forekomme. Men har hørt om det før. Jeg strikker Cortina-genser akkurat nå.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett