mandag 8. oktober 2018

Sokker...

Sokker 
strikka i restegarn, litt nytt og litt finsk garn
Pt 5 sport er ein garntype eg bruker til mange ting,
som sokker, votter, gensere,huer mm.
Store og små rester,
 fyller snart opp Pt 5 sport kassen,
Maruis i mange farger...
i str 36 - 40
 eit par røde sokker med mønster framme
og i Pt 5 sport
 så tok eg fatt på kassen med Perfect garn
Dette garnet har eg og bruk til fleire ting,
som sokker og gensere.
Her vart det marius i gråfarger + 1 par i brunt
str 41 - 44
 ein gong eg var over grensa til Finland,
kjøpte eg med meg litt garn derifrå.
mest for å prøve ut dette garnet,
Novita 7 brothers
str 38
 Novita Nalle er tynnare enn 7 brothers
begge to er gode å strikke med.
str 37 og 39
Fleire par har allerede fått ny eigar,
andre er "bestillte", 
og nokre få er for salg...
Har ennå meir garn igjen,
men nå må eg få ferdig nokre andre prosjekt...

2 kommentarer:

  1. Nå er jeg imponert! For en produksjon av fine "labba"! Det er nordmørsk for sokker. Snart er det bruk for "tjukk-labba" selv om høsten har vært fin så langt. Jeg strikker Russesokker akkurat nå. Snart julemarked......

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar.
      Det heiter tjukke labba her og, eller hosse som dei seier i nabobygda.
      Her er det fleire prosjekt på gang. Noko er bestillt, andre ting strikker eg fordi eg har lyst, eller treng litt forandring.
      Det som ikkje blir brukt/solgt her, leverer eg til ein butikk i området.
      god kveld

      Slett