søndag 21. oktober 2018

Tanagenser str L - 1. utkast

Eg kom i mål,
berre eit par dagar før 
genseren måtte ut på reise.
eg såg at hals/krage ikkje hadde heilt rett form,
men hadde ikkje tid til å gjera det på ny,
før den store dagen var her..
 sjølve genseren er ikkje vanskeleg,
det er krage/hals,
samt smådetaljer som tek tid.
 var innom Tana sølv og gull i sommar,
og kjøpte med meg hekter i sølv
"solhjul"
 jubilanten vart overraska,
men er ser at mine mål har ikkje vore heiltnøyaktige..
- genseren vart for smal og litt kort,
samt lengden på ermer må vera litt lenger.
hals/krage må og endrast litt på..
jubilanten ville bruke denne genseren til "kvardags" bruk,
og ser fram til ny genser er klar..
Då er det berre å starte på ny,
og endre litt på mønsteret eg har laga meg undervegs..
- det finnst visst ikkje noko nedteikna mønster 
på desse genserane,
så eg lagar mitt eige...

1 kommentar:

  1. Det er ikke så lett å å det til å passe bestandig. Fin genser, og du er tøff som tar en ny utgave på strak arm. Lykke til!

    Klem

    SvarSlett