mandag 22. august 2016

Jakke til Silje

Denne gongen har eg og laga ein str større, 
enn den største i mønsteret.
Utvida i både vidde og breidde.
Jakka er strikka i eit stykke,
starta som i mønsteret,
med bakstykket
 - det var ein del telling undervegs,
for å få likt antall riller på armer og bak/framstykke,
fellinger og aukinger
 - på bærestykket var det litt sying for å få til vaffelmønsteret
 - akkurat passe stor til ei lita frøken
- garn: Viking babyull
 - mønster: Viking Design 1114
modell nr 8
- morro å prøve noko nytt,
- det var i grunnen ganske ok å strikke alt i eit stykke.

4 kommentarer:

  1. For en nydelig jakke! Denne kommer garantert til å bli brukt. Jeg er glad i lilla også, så etter mitt syn er dette en innertier! Artig at du viser framgangen i arbeidet.

    God torsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fin tilbakemelding.
      Eg må vel bare innrømma at eg vart godt fornøgd med resultatet :D
      En fin dag til deg og

      Slett
  2. så nydelig den ble, lekker farge, den vil nok bli godt mottatt! Ha en flott strikke helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det
      Jakka vart populær i sin nye heim :D
      ha ein fin dag

      Slett