torsdag 30. desember 2021

Troll i skogen og trollunge votter

Etter ynskje har eg strikka trollvotter
 til fleire i familien.
Eit design frå @TonjeinOslo
.
Troll i skogen oppskrift til vaksen størrelse.
Desse strikka eg i Peer Gynt på p 3
Trollunge er til barn.
Det er kun ein størrelse i oppskrifta,
så eg har brukt ulike pinne og ulikt garn,
for å få forskjellige størrelser.
Tommel vart for smal etter mønster,
så eg har auka ei ekstra gong,
før eg sette av masker til tommel,
og la opp to ekstra bak på tommel
I alt 4 masker ekstra på tommel
.
Tre par i baby ull
pinne 2, 2,5 og 3


Eco Highland pinne 2,5
ca 7år
Peer Gynt pinne 3
ca 8-10 år
tre størrelser baby ull
ca 1-2 år, 3 år, 4 år
trollevotter i alle størrelser
Eit gildt mønster å strikke

1 kommentar:

  1. Artige troll-votter! Ser for meg at disse hadde vært fine til toving også, f.eks. Finull på tykke pinner, eller annet garn i ren ull.

    Riktig godt nytt år!

    Klem Ingunn

    SvarSlett