lørdag 28. september 2019

Kofte - gjenbruk og gammalt garn

Ei dame kom med ein pose,
 og lurte på om eg kunne hjelpa henne.
Ho ønskte seg ei kofte,
ut av det som var i posen.
 I posen var det:
 triplex garn,
to ferdig strikka armer, 
som ser ut til å ha vore på ei maskinstrikka kofte
 der var knapper, alle velbrukte
 samt starten på ei kofte.
Eg har strikka kofta ut frå denne biten,
når det maskeantall, pinnestr osv
 eg har prøvd på internet,
men har ikje fått nok napp ang mønsteret,
så eg har rekna meg fram,
og teikna ned diagrammet.
 som vanlig,
så har eg strikka fram og tilbake
 eg var litt usikker på mengde garn,
og gjorde stolpane litt smale,
men ser nå at dei kunne godt vore eit par masker breiare
 knappane har eg brukt annankvar
 ferdig kofte
 kofta har fått sitt eige preg,
med mønster-ruter som er litt mindre på armane
Nå håper eg at dama vert fornøgd.
For meg var det eit spennande prosjekt.
Morro med gamle mønster og gjenbruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar