mandag 16. september 2019

Genser med gravemaskin x 4

Bestemorgutten har ein bestevenn som og er gravemaskinsgutt,
så klart ville bestemor laga genser til han og...
Det passa heilt fint,
fordi eg var ganske så raus,
 når eg kjøpte garn til første genser og bukse.
 Eg hadde ikkje mønster for hand,
og tok godt i, for å vera sikker...
Når to gensere var ferdig,
hadde eg meir enn nok garn til mønsteret,
Eg kjøpte litt meir bunnfarge,
og vips hadde eg 4 gensere til.
mesteparten av genseren er jo einsfarga,
så dette vart eit lett arbeid i sommarvarmen,
og lett ha med seg blant andre.
Har fortsatt litt mønsterfarger igjen...
men det blir ikkje fleire av dette slaget nå,
5 gensere pluss 1 bukse får vera nok.
Eg har allerede andre større og bestillte plagg i pinnane..
Ha ein fin dag.

1 kommentar:

  1. Du har jammen gjort en stor innsats! Fine gensere for "sandkasse-gutter" dette!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett