lørdag 12. januar 2019

Votter Otepää, Estland

I lag med juleposten
 fekk eg ei gild overrasking.
Nokre kjenninger i Estland,
hadde sendt meg ei tjukk vottebok.
(på estisk og engelsk)
Det var ei samling av gamle mønster frå Estland..
Det er så mange spanande mønster i boka.
 Eg har valgt meg ut eit par mønster,
sånn i første omgang. 
Det beste av alt,
det er skreve historikk med kvar vott.
 Denne votten er frå Nuustaku 
- og andre plasser i Estland.
I 1962 vart det levert inn
(til kulturhistoriske samlinger?)
eit stykke av ein gamal vott,
antakelig strikka rundt 1956-57.
Seinare har det blitt laga mønster,
etter den gamle velbrukte votten,
 mønsteret på denne votten,
er ikkje av det slaget som ein lærer på 1,2,3
Eg måtte fylgje med på kvar omgang.
.
- tommelen strikkes med same mønster som votten,
Det er spennande å læra nye ting,
og lese om tradisjoner i andre land.

4 kommentarer:

  1. Dette var fine votter! Artig at det blir tatt vare på gamle mønster. Vi får kanskje se flere par med mønster fra julegaveboka?

    God ny uke fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. nytt par i nytt innlegg i dag :D
      no vil eg tafatt på andre prosjekt, menser ikkje vekk frå at det kan bli fleire par frå boka etter kvart.

      Slett
  2. Jeg er enig med deg, kjære Ruth, det er spennende å lære nye ting og
    lese om tradisjoner i andre land. Jeg elsker gammle mønster. Tusen takk at du viser vakre mønster og votter, hvilske du strikke og presentere historie til.
    Denne votter fra Estland er veldig fin, det er like gammelt som meg:-)
    Jeg liker den ensartede strukturen... det kan være fiskeskalaer,
    men også gamle fliser, mønsteret av koner av nåletre :-)) og mye mer.
    God helg for deg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett