onsdag 20. mai 2015

Votter 2015 sommerfuglvott

Eg har ei tid sysla med tanken om å lage votter med sommarfugl på.
Kvifor akkurat sommarfugl?
Det er fordi sommarfugl er emblemet til ein organisasjon som eg arbeidar ein del for.
Debra Norge og Debra International er to organisjonar under same "paraply", 
og arbeidar for personer med hudlidelsen EB.
Gjennom dette arbeidet møter eg mennesker frå heile verden,
og i løpet alle desse åra har eg fått nye venner både her og der.



Første utkast:
i og med planen er å lage mange vottepar,
skal mønsteret vera enkelt, samtidig som det viser igjen...
 - etter å ha justert mønsteret ein del,
er no vottane blitt slik
 - planen er å bruke restegarn 
og alle vottane skal ha ein liten eller større fargeforskjell i mønsteret
 - Garn: Pt 5 sport
pinner 2,5
- på mi reise i Slovenia møtte eg fleire av mine Debra venner
- fleire av votteparene har nå fått nye heimar rundt om i Slovenia.

2 kommentarer:

  1. Imponerende innsats, og nydelige votter! Så snill du er!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ingunn. Votter



      Tusen takk, Ingunn. Votter/sokker eller anna småstrikk er eit godt alternativ til blomster :D


      Slett