fredag 1. mai 2015

Votter 2015 Sjyvotten

Sjyvotten - eit tradisjonsmønster.
Vottane vart brukt av fiskarane i Lofoten og Vesterålen.
Dei vart strikka av heimaspunne garn.
- to par sjyvotter klar til toving
 - eg har brukt Pt 3 garn frå Rauma Ullvarefabrikk
og ein liten rest Pt 5 sport til mønsterfarge
pinner 5 og 3,5
 - eg tova vottane i  maskinen,
på 40 grader og vanleg vaskeprogram 
med litt grønnsåpe
- mønsteret på desse vottane har eg fått tak i gjennom Sortland Husflidslag
Tusen takk for hjelpa til damene der.
Etter som tida går og nye vottemønster kjem i hus,
 ser eg at det finns utruleg mange lokale tradisjonelle vottemønster.
Eg har kjøpt nokre hefter og bøker,
mest frå den nordre delen av landet,
men er interesst i gamle mønster frå heile landet.
Har du eller kjenner du til eit gamalt mønster frå ditt nærmiljø,
er eg takknemleg for alle tips.
Finns det litt historie bak mønsteret, set eg pris på å få med det og...

3 kommentarer:

  1. Fine, gode og varme "sjyvotta"! Artig med gamle mønster.

    God 1. mai fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Jeg liker dine vakker sjyvotta. Og jeg liker gammel mønster! Herlig ha du strikkt.
    Vakker farger. Ha en god søndag. Hilsen og klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Så fine vottar. Spennande prosjekt du hadde med vottar.

    SvarSlett