lørdag 13. september 2014

Herresokker i grått og svart

Eg kjøpte heim garn, 
med tanke på to par marius sokker, til herre
 - etter første paret,
såg eg at det var ikkje nok garn att,
 til endå eit par med marius mønster på.
Eg tenke at med striper,
då drøyer eg garnet slik at det nok garn til det siste paret og.
Eg kunne kjøpt meir garn,
men då ville eg hatt eit halvt nøste igjen, 
som ville havna i restegarnhaugen....
- sjølv med striper, vart det litt i minste laget med garn,
Så for å få fella dei siste rundane,
festa eg tråder på sokkane og brukte dei lengste bitane,
Sjølv om det vart litt putlete på slutten, så eg kom i mål...
- eg håper berre dei er lange nok til herren i nord..
Det beste av alt,
det vart ikkje noko restegarn å samle på...
- og varmer gjer dei jo uansett...

1 kommentar:

  1. Flotte Mariussokker! Jeg hadde nok valgt å kjøpe mer garn til neste par.

    Fortsatt god søndag fra Ingunn

    SvarSlett