torsdag 28. august 2014

"tømmeskapetstrikking" 2

Eg har vore ivrig den siste tida, (tykkjer eg i allefall sjølv)
og gjort det eg lova meg sjølv:
- strikke 2 plagg med garn frå "skapet med det rare i"
før eg kjøper noko nytt garn.
- Ei ullbukse er ferdig og levert
 - ei ullbukse er ferdig strikka, klar til montering
begge i Silja garn
 - samtidig har eg kome eit stykke på vei på med eit barneteppe i rillestrikk,
i ullteppegarn
 - det minker i hylla med Silja garn....
 - har gjort klar dette garnet, og er godt igang med nok ei ullbukse
- resten av Silja garnet kan bli til bl.a.ei ullbukse i mange farger,
eller gå til sokkeproduksjon...
- alt etter kva eg har lyst å strikke når den tid kjem...
.
- om ikkje lenge er eg på vei til garnbutikken,
eg treng nytt garn til eit heilt nytt prosjekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar