søndag 10. mars 2024

Sokker dame/herre

Eg fann fram litt sokkegarn,
for å ha eit enkelt arbeid som "utestrikk"
Perfect, Sandnesgarn og pinne 3
Det eine paret vart raskt ferdig,
og snart var neste par på pinnane.
Med eitt vart planen å bruke det garnet som låg i Perfect kassen...
8 par, og omtrent tomt for denne typen garn.
På dei største sokkane har eg brukt forsterkninggarn i hælane.
No skal eg strikke vidare på andre prosjekt,
men plutseleg er eg kanskje snart tilbake på sokkestrikking,
fordi eg på ny treng eit enkelt utearbeid.
 

3 kommentarer:

  1. Du er en sann strikkeentusiast! Synes du rekker å strikke så mye! Og sokker er kjekt å ha på lur i gavekassen. Jeg kjenner mange som synes heimestrikka sokker er den beste julegaven!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Må alltid ha noko i hendene, så det blir fort nokre plagg :D

      Slett
  2. Thanks for being a reliable and trustworthy voice in your niche.

    SvarSlett