fredag 12. januar 2024

Sokker i diverse størrelser

I det siste har eg teke livet med ro,
både til sengs og i godstolen.
Synet har vore nedsatt, 
men er på vei tilbake etter eit lite inngrep.
Heldigvis har eg sett såpass at eg kunne ha ei enkelt håndarbeid i hendene.
Sokker går av seg sjølv,
og eg treng ikkje å følge mønster/oppskrift.
Har gjort ein del feil innimellom,
når augene har blitt slitne,
som eg har fått retta opp i når augene har vore mindre trøytte.
Størrelser har blitt til undervegs
ulike, men likevel par
det minker på det fleifarga garnet.
Dette deler eg i to nøster,
og lager mønsterstriper i det grå garnet
Garn: Aurora, Vikinggarn
Pinner: 3
ein fin liten sirkel med fargerike sokker.
No er eg endeleg klar for andre utfordringer igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar