søndag 21. mai 2023

Samiske votter fra Tanadalen

Mønster etter pyntevotter
til Marit Varsi, Sirbma
mansjetten til vottane har vore ferdige ei tid...
eg har fundert på korleis eg skal strikke mønster
 på utside hand.
Såg ei gong ein liten videosnutt,
men har ikkje funne den igjen...
Då får ein bare gjera så godt ein kan,
og bruke det vesle eg hugser frå videone.
Om eg har knekt koden heilt rett,
det er eg usikker på
Garn: Eco Highland, Vikinggarn
pinner 2,5

ein gong, kan det nok hende
at eg prøver på nok eit par.
kanskje eg då har fått eit par tips
om rett måte å gjera det på..

2 kommentarer:

  1. Fine votter! Fint at du ikke gir opp, men heller finner en løsning på saken. Og kanskje er det riktig nok når en gjør så godt en kan?

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Akkurat nå er dette det beste eg kan :D kanskje ein dag så finn eg rette løysinga.... men det fungerer ok for meg, slik vottane er no :D

      Slett