søndag 9. april 2023

Fotballgenser eller Scora-genser som det står i oppskrifta

Fotball er viktig for mange i alle aldrer..
Eg har strikka denne genseren i str 8 år
Eg har brukt babyull og pinner 2,5 og 3.
Kanskje det vert fleire silke ei gong.
Akkurat nå er er glad for at denne vart ferdig...
I min iver i å få arbeidet gjort,
så har eg gjort fleire feil,
og rekt opp att fleire gonger.
Sånn kan det gå,
når ein ikkje går gjennom heile oppskrifta først,
og strikker slik ein trur det skal vera...

 

3 kommentarer:

  1. Fin genser! Jeg har en fotball-gutt i familien som sikkert gjerne vil ha en slik genser. Kan jeg spørre hvor du fant oppskrifta?

    Klem Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D Oppskrifta stod i Familien nr 1 2023
      Ha ein fin dag. Ruth

      Slett
    2. Tusen takk! Da skal det ordne seg.

      Slett