mandag 16. januar 2023

Mitt nye rom for handarbeid, Bronnhuse (melketanktrommet)

Endeleg har eg fått min plass,
til å ha handarbeid i.
Det gamle bronnhuse/melketankrommet er ikkje lenger i bruk,
Eg har nå gjort det om,
og  vil bruke det til utstilling, litt salg og opphalds/bruksrom., 
Det første som kom på plass,
var votteveggen, med ca 150 ulike vottepar.
Desse er kun til utstilling,
og det vil kome til fleire par etter kvart.
Eg har ennå ubrukte mønster på vent.
Brukte plagg eg har strikka,
skal og få sin plass
Når eg fann fram nye plagg frå skuffer og skap,
så hadde eg meir enn eg var klar over.... :D
desse er nå lagt fram for salg.
Votter og sokker
gensere til barn
huer

dotter mi har og litt som er for salg
votter og sokker
Tanken er å bruke rommet sjølv,
eller i lag med andre - stikkekafe er eit alternativ.
Eg har og tenkt at dersom det er interesse for det,
så kan folk kome innom og sjå på vottane,
åleine eller i grupper.
Eg har og tenkt tanken om å fortelje litt om vottane,
det er historier bak mange av dei.
Dette har vore ei reise i geografi, historie, teknikker og garntyper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar