søndag 13. februar 2022

OL Beijing 2022 strikket lue

Eg er ikkje den som står først i køen,
når det vises nye klær, f eks OL kolleksjon el likn
Det som gjorde meg nysjerrig denne gongen
var at så mange spurde etter mønster til huer og pannebånd.
Det var visst ikkje laga oppskrifter til strikka/hekla OL klær,
i forkant av mesterskapet.
Eg begynte å sjekka litt bilete og slikt,
for å sjå om eg kunne få til ei lik hue.
Den ser jo ganske enkel ut.
Før eg får sett i gang med å lage meg eit mønster,
så har Gjestal garn/house og yarn
fått laga eit mønster, strikking og hekling,
som dei har lagt ut som gratismønster på nettsida.
Eg kjøpte inn garn, Merinoull, til ei hue,
men ser fort at om eg velger bort dusken,
så har eg nok til to huer med det røde garnet.
Har mykje blått og kvitt igjen,
og finn fram litt rød babyull (som står i oppskrifta)
og strikka med dobbelt garn,
saman med blå og kvite rester.
Eg har brukt pinner 3,5 og 4,
i håp om å få hua i passelig til mitt hovud.
Nå har eg tre huer som passer til meg,
to av dei, vil nok få nye eigarar etter kvart,

2 kommentarer:

  1. Det ble fine luer! Selv om de norske utøverne har gjort det veldig bra i OL, synes jeg dette mesterskapet er merkelig. Uten publikum, med munnbind og så savner jeg NRK-folk til å kommentere. Blir vel litt surmaga nå kanskje?

    Men riktig god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Er nok enig med deg, det var mykje løye som skjedde i OL denne gongen.
      Eg er nok ikkje den mest ihuga sport/OL fan, men har hatt meir OL stemning før om åra.

      Slett