onsdag 17. november 2021

"Sandnes" genser til barn og traktorvotter

Her går det fortsatt i minking av garnlageret..
I vår kjøpte eg 40 nøster med koksgrå Alpaca storm,
til eit større prosjekt,
som ikkje kan visast fram før etter jul.
Det var nokre nøster med koksgrå tilovers,
samt mønsterfarger.
Eg valgte største størrelsen eg kunne strikke
med dei nøstene eg hadde.
Det vart genser i str 8 år
pinner 3 og 4
 fortsatt var det litt garn igjen,
og eg strikka eit par traktorvotter i tillegg
str ca 4 år
av 40 nøster har eg nå kun denne vesle resten igjen...
det må eg sei meg godt fornøgd med..

4 kommentarer:

  1. Så fine ting du har laga av restegarnet! Er det oppskrift på traktorvottene noe sted? Sikkert noen småkarer som ønsker seg slike.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Mønster til vottane er i eit hefte frå Vikinggarn

      God helg

      Slett
  2. Godt gjort ... nok for en boble :-)))
    Fin genser, mønsteret er flott og traktorvottene til en 4 åring - akkurat passe. Det vil bringe mye glede.
    Masse hilser til deg og ha en fin helg. Viola

    SvarSlett