mandag 4. januar 2021

Status votteprosjekt


Eg har i dag hatt ei oppteljing
vottekassen er begynt å bli full,
og innhaldet er over 100 ulike par
Eg har nådd mitt mål,
men har fleire mønster på vent,
så det blir nok nokre par til.
Eg skal i allefall ikkje lenger vera på jakt etter mønster,
men om noko kjem "dalane" så tek eg heilt klart i mot.

 Dette har vore ei reise i mønster, historie, teknikker, garntyper,
ja, eg har lært mykje nytt denne tida.
Eg vil rette ein stor takk, 
til alle som har gitt meg, eller tipsa meg om mønster,
både nye, gamle og slike som ikkje er så ofte i bruk.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Dette er ikke småtterier akkurat! Og hva gjør du nå? Holder utstilling, eller? Vottene er altfor fine og interessante til å bli liggende i kassen.

    Lykke til hva enn det blir til!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D enn så lenge blir dei kassen. Eg har nokre mønster på vent, som eg og vil ha med.
      Kven veit, kanskje ein dag blir vottane hengt opp på utstilling for folket.

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett