fredag 28. august 2020

Klompelompe til ein liten prins

Eg kjøpte heim garn,
nok til Albert jakke og bukse...
Prinsens mor ville ikkje ha blåfarger,
så mitt valg vart mint (eller nokon sånt)
Å strikke bolen til Albertjakken gjekk heilt fint,
men når armane skulle strikkast på pinne 4,
vart det alt anna enn fint.
                                                    Eg rekte opp nokre gonger,

                                  og kom tilslutt fram til at eg måtte bruke mindre pinner,

                                                   Armane er strikka på pinne 3,5

Resultatet vart brukande til slutt
                        Eg ville ikkje starte på Albertbuksa, som og skulle strikkast på pinne 4,

                                                       og valgte meg David jakken. 


Ei Gromguttbukse vart det og nok garn til

                                                                   og tilslutt ei pilotlue

eg kunne nok fått eit par sokker av restane,
men var heilt klar for andre ting...
                                       alt har no vore på ei lang reise ut i den store verden.

                                         Mottaker vart fornøgd med både plagg og farge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar