tirsdag 24. mars 2020

Sokker Marius møter Kvikk Lunsj

Det hender eg strikker på dugnad
for kyrkjeringen i bygda.
Denne gongen ville dei ha kvikklunsjsokker.
Eg lova ingen antal par,
eg ville bare sjå kor langt eg kom
 Når eg først vart ferdig med andre prosjekt,
og kun strikka sokker,
så gjekk det ganske fort.
Eg strikka til eg gjekk lens for eit par farger.
(i desse inntider, 
er det ikkje bare å dra avgårde å kjøpe meir garn)
 Sokkane skulle vera til salgs,
 på eit arrangement lørdag før Palmesøndag,
men nå veit eg ikkje korleis det blir.
Eg har stort sett brukt Vikingarn Sportsragg.
For å få ein passande rødfarge,
måtte eg velgja eit anna garn, 
og eg har brukt Vikinggarn Superwash.

2 kommentarer:

  1. Fine! Blir de ikke solgt nå, kommer det flere anledninger vil jeg tro. Godt jobba!

    SvarSlett
  2. Takk 😊 det blir alternativ påskemesse i år. Alt blir lagt ut via nettet og så blir det heimlevering. På den måten får og data/film gruppa bruke sine kunnskaper.
    God helg

    SvarSlett