tirsdag 7. mai 2019

Harepusgenser med lue

Før påske hadde Vikinggarn ein utloddning
på facebook og instagram
Eg vart uttrekt
og var så heldig 
og få garn og mønster til denne genseren.
strikka i  Vikinggarn Alpaca Storm
 Eit nytt garn for meg,
og eg vart positivt overraska,
Ein skal ikkje sjå vekk frå,
 at eg bruker dette garnet fleire gionger.
 eg har gjort ein liten vri.
Eg har strikka einsfarga hue - utan harepuser
På alle halane til harepusane,
er det i mønsteret meint at ein skal ha kvite dusker.
Eg ser for meg at duskane vil vera til bry,
det blir tjukt under ein jakke 
og dei er lette å hengje seg fast i.
(foto frå mønster)

Eg er litt seint ute til årets påske,
men genseren kan ein jo bruke året rundt..

2 kommentarer:

  1. Kjempefin genser! Er enig med deg ang duskene. God fasong på genseren og lua. Håper du har en glad mottaker i familien.

    Her er det snø i lufte i kveld, men det er meldt sol til i morgen, heldigvis.

    SvarSlett
  2. Veldig nydelig genseren og lua uten mønster passer perfekt. Flotte farger.
    Hilsen til deg. Vi har hatt påske en sykkeltur med hele familien. Det var så fint. Vi sykler langs elven Elbe 4 dager. Heldigvis med sommervær.
    Nå vi har 4 - 10 grader, men det kalde været gjør tulipanene blomstrer i lang tid. Hilsen til deg. Klem fra Viola

    SvarSlett