lørdag 16. mars 2019

Mønster etter Anna Biggi, Tana

Eg er stadig på jakt etter nye vottemønster,
og i den forbindelse så fekk eg tips 
av ei dame frå Tana,
om dette mønsteret
etter Anna (Olsen) Biggi, 
som budde i øvre Bonakas, Tana.
Vottane er ofte strikka med kvit bunnfarge.
 Dama som viste meg bilete av votter og hue med mønsteret,
snakka om at ho kunne tenkt seg klar blå bunnfarge,
så då måtte eg prøve det og
 når eg først var i gang,
så vart det huer i kvitt og blått og
 og sånn underveis,
så svirra ideane rundt i hovudet,
om mønsteret brukt på andre ting.
- mønsteret passa akkurat på eit par sokker
Eg har prøvd meg fram,
notert ned maskeantal osv
 og ville nok endra litt på fasong/størrelse
om eg skulle strikke meir av dette.
Garn Pt 5 sport - pinner 2,5 og 3

3 kommentarer:

  1. Riktig fint og anvendelig mønster! Ja, vi finner stadig vekk noen nye løsninger på ferdige mønster. Som erfarne strikkere er det helt naturlig. Jeg ville nok ha strikka dette mønsteret i tykkere garn og tova , i alle fall til votter.

    Riktig god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar.
      Eg hadde ein plan om å lage tova votter og, men hadde ikkje nok garn heime. plutselig ein dag så er eg i gang :D
      Ha ein fin dag

      Slett
  2. Nydelig samling... vakker mønster. Jeg elsker med hvitt.
    Men norske fargene blå - rød - hvit er fantastisk også.
    Hilsen til deg. Ha riktig god uke.
    Vi har solen, men vinden blåser og så trenger jeg lue for tur til naturen.
    Klem fra Viola

    SvarSlett