lørdag 9. februar 2019

Votter med 3 sommerfugler

Ein interesseorganisasjon for en huddiagnose
bruker sommerfuglen som sitt kjennemerke.
skjør hud - skjør sommerfugl.
Det er nok derfor 
eg stadig ser etter mønster med sommefugler i.
Dette diagrammet fann eg på Pinterest
 diagrammet sa ingentng om tommel,
- inspirert av vottane frå Estland,
strikka eg mønster på tommel,
som på innside vott.
 farger og garntype er valgt ut frå garn eg hadde på lager
Pt 5 sport og Dale Daletta
pinner nr 3
eit av para går til samlinga mi,
Dei 3 andre skal bli med på ei reise til utlandet,
og få nye heimar,
blant venner i organisasjonfamilien

1 kommentar:

  1. Dette ble fine votter! Synes du løste tommel-problemet på en fin måte. Kjekt å finne garn som passer i lageret. Det har en tendens til å hope seg opp i garnkassene mine også. En fin samling, dette!

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem

    SvarSlett