fredag 16. november 2018

Dugnadstrikking 2018

Innimellom alle andre prosjekt i 2018,
har eg strikka litt på dugnad.
Kyrkjeringen i bygda arva noko garn,
som eg lova eg skulle prøva å strikka litt forskjellig av.
Ein del av garnet var lite eller dårlig merka,
resten var smart, super wash osv..
Eg fann ut at votter var det greiaste,
når eg ikkje heilt visste kva garn det var.
Før påskemarkedet fekk eg levert nokre får par
- etter påske vart det strikking i perioder.
 Eg har brukt 4 ulike mønster som utgangspunkt,
3 til barn og 1 til vaksne.
fargesamansetninga har blitt til undervegs
Selbuvotter til barn
 barnehagevotter er alltid populært
mønster: barnevotter frå Sør-Varanger
 dette er eit mønster eg har skreve ned,
etter eit par gamle votter strikka i Tana
i kassen det og ein liten rest med sokkegarn...
 klar til levering
om eit par veker ligg dette på salg,
først på Køhlerpavljongen si julemesse,
 der kyrkjeringen har stand,
og seinare på julemessa i kyrkja...
Det er gildt å kunna bidra litt, med det ein kan og mestrer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar