fredag 29. juni 2018

Genser Lothepus Rogdo - ein liten utfordring...

Feil i mønster,
ein anneledes måte å strikka genser på
og 3 ulike mønsterrapporter/fletter, 
gjorde det heile til eit lite pusslespel før eg kom i gang.
Når eg først hadde funne ut: 
korleis det var tenkt at det skulle gjerast, 
telt meg fram til antal masker i kvar rapport,
funne ut kva vei alle flettene skulle gå (feil i mønster)
samt funne ut av aukinga etter vrangborder,
ja, då gjekk det i grunnen ganske greit.
 det gjekk greitt å montere dei ulike delene
genser klar til levering
 (knapper skal mottaker ordne sjølv,)
eg har sagt sidan eg starta,
 ikkje ein til av dette slaget...
På ei anna side,
nå veit eg korleis eg skal gå fram,
så om ei tid,
 er det ikkje sikkert eg lenger seier det same..
ein veit jo aldri kva framtida vil bringe.

8 kommentarer:

  1. Deilig genser... du har gjort herlig.
    Flette-strikke så fint og veldig interessante farger du har brukt.
    Mønster ser ut veldig godt... og denne votter med tradisjonelt mønster fra Jukkasjärvi/Cohkkiras grøn, orange, rød, litt blå var
    så deilig... jeg liker :-)))
    Ha riktig fin søndagkveld... vi hadde i går og i dag stor fest
    her i Dresden - 150. år Dresden brannvesen - mannen min jobber
    der - Helgen var veldig hyggelig.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. Hei ja ein stor utfordring..ser på mønster ser på bilde ,fann ut att bilde blir rett. Herlighet kor eg hårstrå med dette. Ok å sjå att flettemønsteret mitt er lik ditt. Mykje frustrasjon i heimen pga dette.men er no om å strikke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar.
      Det vart jammen meir arbeid enn eg hadde trudd, og eg er glad eg ferdig :D
      men nå har eg jo lært det og, så om det skulle dukke opp nok ein forespørsel om å lage ein slik, så hadde eg nok sagt ja :D

      Slett
  3. Hei, Jeg har begynt å strikke denne genseren og sitter virkelig fast. Hadde du hatt mulighet til å lage en utfyllende forklaring? Jeg er ferdig med vrangborden og kommer ikke videre

    ELisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Beklager at eg ikkje har svart deg tidlegare. Det er ikkje så lett å forklare på ein enkel måte, men eg tenkjer og at du kanskje nå har fått hjelp andre plasser.
      Men det eg gjorde var å rekne meg ut frå midten framme og bak, for å få rett antal masker i kvart mønster.
      ha ein fin dag
      Ruth

      Slett
  4. Akkuurat nå sitter jeg fast på rapport C størrelse L. Hvordan kan 47 masker bli 5 rapporter? Og hvordan kan jeg løfte opp tråden to ganger når det ikke er noen maske i mellom? På forhånd takk for svar.

    SvarSlett
  5. Hei Knut
    Nå er det ei stund sidan eg strikka denne genseren. Eg sleit og med å få til diagram C, kan eg sjå ut frå mine notater.
    Eg lurer på om eg laga ein ny maske, i masken framfor og masken etterpå, altså auke to masker i same mellomrom.
    når det gjeld antal rapporter, så rekna eg meg ut frå midten, for å finne rett plass å starte i mønsteret. Eg meiner å hugse at maskeantallet og rapporter ikkje stemte, akkurat som hos deg.
    Eg måtte rekke opp eit par gonger, før eg knekte koden.
    Beklager, men det er alt eg kan bidra med. Husker ikkje akkurat korleis eg fekk det til.
    mvh
    Ruth

    SvarSlett