mandag 9. april 2018

Tanagenser x 4

 Eg prøvde meg på ein Tanagenser i haust,
eg strikka etter bilete og muntlege forklaringer
(- det finns ikkje nedskreve mønster på desse).
Var nordpå etterpå, 
der dei viste meg nokre små detaljer 
som eg ikkje hadde fått med,
så nå har eg prøvd meg ein gong til.
Den tradisjonnelle genseren er blå i botn,
 eg starta med det.
desse to er 4 og 6 år
 - for kvar genser eg strikker,
så finn eg små ting som kan gjerast på andre måter
genseren skal ha to folder her..
- har på denne brukt hekter av sølv,
 solhjul frå Tana
eg har sett genseren i bruk med grøn og grå botn
- dermed så gjorde eg eit par tester på andre farger og
.
 str 9 mndr med grøn botn
 sjølv om mønsteret er enkelt,
 så er her mange små detaljer som skal på plass,
både i strikking og brodering
 grå botn 
- kanskje det hadde blitt litt friskare 
med ein mørkare gråfarge
alt eg har gjort,
er nå notert ned.
- kanskje eg må strikke fleire, 
når bestemorgutten blir større.
Har så smått begynt på ein genser i vaksen str.
- det er litt meir arbeid,
 for alt av striper og brodering
skal tilpassast ein størrelse 
som er ein del større enne desse.

1 kommentar:

  1. Hilsen fra Viola... til deg :-))) Endelig jeg tok en visit igjen
    i vakker blogg din.
    Super vakre genser har du strikket. Deilig nord tradisjon.
    Vakker fargevarianter... jeg liker blå mest. Veldig nydelig med
    hekter av sølv. Kjempeflott har du gjort. Jeg har stor glede å se.
    Jeg har på pinne garn fra Viking of Norge, jeg hadde mulighet å kjøpe her i Tyskland (det er veldig sjelden, at jeg kan kjøpe her garn fra Norge) I blogg jeg har en tur i våren, men etterpå komme min strikketøy igjen - vi har så deilig ute og så jeg er masse
    ute og strikke ikke mye... nå :-))
    Kos deg. Hilsen og klem fra Viola

    SvarSlett