mandag 12. februar 2018

Votter 2018 Dåpsvott fra Selbu

Vottemønsteret er frå  Selbu Bygdemuseum, Sør Trøndelag.
Utgitt i ei samlebok om gamle votter.
Votteparet vart i si tid, 
laga til Martin Hofsli, 
og ble benyttet på hans dåpsdag i 1899.
Vottane er store og passer nok til str 3/4 år 
Eg har brukt Babyull og pinner 1,5.
Sjølv om eg hadde brukt 1,25
 som det stod i oppskrifta, 
så hadde nok ikkje vottane blitt små nok,
 til det som eg forbinder med eit dåpsbarn.
Navnet Ole er kun brukt 
fordi ein gut med navn med Ole (barnebarn)
 er født i 2018,
vottane er ikkje tiltenkt han.
Dei skal i samlekassen, 
i lag med bortimot 60 andre par.
Det var litt "putlete" å strikke desse vottane,
Eg følgte mønsteret,
men det vart 9 masker for mykje, på innside vott,
etter auking til tommel,
så eg måtte fjuske litt når eg skulle felle av vottane.
- trur nok ikkje det vert fleire av same slaget....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar