mandag 2. oktober 2017

Jakke - holmenkollen mønster

Ei dame hadde begynt på ein jakke i eit anna mønster,
Ho fekk ikkje gjort det arbeidet ferdig,
og lurte på om eg kunne hjelpe...
Vi rekka opp alt det ho hadde gjort,
så her er det kun brukt opprekksgarn...
Mønsteret er frå Holmenkollen genser,
for å få nok garn, har eg miksa litt, 
men syns sjølv resultatet vart ganske så bra...
Knapper vil dama finne og sy i sjølv,
derfor alle sikkerhetsnålene....
 det var ein liten garnrest til overs,
som vart til eit par pulsvarmere.
Her har eg bare strikka i vei,
mønster og fasong vart til etterkvart
Garn: minialpakka 
(gjekk opp eit par str. då opprinnelig genser er strikka i Alpakka)
pinner: 2,5 og 3,5

2 kommentarer:

  1. Lekker jakke i fine avstemte farger! En slik kunne jeg faktisk tenkt meg. Kjekt med pulsvarmere til!

    Godt jobba!

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar :D
    Ha ein fin dag

    SvarSlett