fredag 1. september 2017

Tanagenser

Det skal visst nok ikkje finnast mønster til Tanagenseren.
Dei som er i bruk er maskinstrikka.
Eg har set på bilete,
rekna og teikna
og funne fram til noko som eg trur vert tilnærma rett
 det ferdige resultatet har nok sine feil,
eg må nok rekne dette som ein prøvestrikking-genser 
 eg må bare ha ein prat med dei som kjenner til korleis det skal vera
rette opp feil,
og strikke ein ny
 alt er nedskreve,
så eg har laga meg eit slags mønster
feil eller ikkje feil,
genseren passa i allefall fint til veslegutt

2 kommentarer:

  1. Synes denne ser fin ut! Rart det ikke finnes mønster et sted, for ser for meg at dette er en gammel modell som ble strikka før det var vanlig med maskinstrikking. I alle tilfelle har du klart dette med godt resultat!

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har nå snakka med dei som kan litt meir om denne genseren, dei snakkar kun om maskinstrikka plagg, så om det fanns mønster før i tida, kan eg ikkje svare på.
      Eg har nå fått tips om endringer, så det er bare å setje i gang med ein ny genser, med litt nokre endringer på.

      Slett