lørdag 7. februar 2015

Velkommen til verden

Når du melde din ankomst,
fann eg fram dei tynnaste strikkepinnane,
for å lage små plagg til deg.
Det var litt lenge sidan eg strikka slike små ting,
den første jakka laga eg litt liten
- eg starta på ny
denne gongen stemte mønster og størrelse,
 heile hentesettet og teppet var snart ferdig. 
 - medan du vaks deg større,
og vi venta på din ankomst
strikka eg nok ein jakke og bukse til deg, i str 3 mndr
 - mønsterstripa henta eg frå babysettet i Voss mønster
 - du skal bu i nord der vinteren er lang,
så ullbuske 
 - votter
 - sokker
- treng du mange av.
.
Nå har det seg slik at du tok deg god tid, 
du vaks deg stor og lang,
så stor at du sannsynlegvis går rett inn i dei største plagga.
Det er nok ikkje lenge før du treng endå større klede,
Du bur eit stykke unna, så vi må vente litt til før får møte deg.,
i mellomtida skal bestemor strikke større og meir passelege klede til deg.
.
Bestefar og bestemor ser fram til å bli kjent med deg, 
du vårt første barnebarn, som kom til verden i natt.

1 kommentar:

  1. Gratulerer som bestemor til en liten gutt, tror jeg! Så mye fint du har strikka! Staselig hentesett! Smart å strikke i hvitt så kan det brukes til begge kjønn.
    Sett nr to er også flott, sokker og votter likeså!
    Barnebarn er livets dessert, det er helt sant.

    Riktig god lørdagskveld fra Ingunn

    PS. Det er blogglotteri hos meg. Velkommen til å bli med.

    SvarSlett