mandag 27. november 2017

Kofte - Vestland

Eit av haustens store prosjekt
er nå ved veis ende...
Vestland - eit gildt mønster å strikke.
 som alt anna,
har eg og strikka denne fram og tilbake
 - mottaker valgte mønster,
den kofta var med bånd og hekter, 
det måtte jo hans kofte og ha...
- passa jo nesten heilt perfekt til "hr prøvedokke" og
kofta får nå privatsjåfør første etappe,
der mottaker er heime på ferie.
Seinare skal kofta reise langt,
med sin nye eigar,
og varme han på sin arbeidsplass 
i eit land 
som har ganske mange minusgrader gjennom vinteren...

6 kommentarer:

  1. Dette er det jeg kaller "storarbeid", men jammen ble den fin! Beundrer deg som strikker mønsterstrikk fram og tilbake. Det er ikke jeg noe særlig god på. Håper denne blir brukt mye, for det fortjener den. Et stasplagg som varer år etter år.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar.
      Det er nok bare øvelse som skal til for å få fart på fram og tilbake strikkinga :D eg for min del kan ikkje tenkja meg å sy/klippe i strikka arbeid...
      Brukt vert ho nok, det vert nok eit omtala plagg i Mongolia.
      ha ein fin dag

      Slett
  2. Flott kofte! Hvor fikk du tak i båndet/ type, om jeg kan spørre?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D
      Eg kjøpte banda på eit lokalt garnutsalg, i Oltedal, Lafthuset, Vikinggarn.

      Slett
  3. Hei, vil gjerne strikket kofta(dame) finns det oppskrift på d?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Eg meiner det eg har, er eit gratismønster frå internet. Eg kan ikkje hugse kor eg fann det. Når eg søker i dag, så finn eg det ingen plass. Det er eit Dale mønster. Du får høyra med dei.
      mvh
      Ruth

      Slett