mandag 30. januar 2017

Votter 2017 med gravemaskin til gutt/mann

Etter at eg hadde laga votter med gravemaskin til småbarn,
fekk eg spørsmål om å lage til ein mann og.
om eg kunne få med Volvo logoen ville det vore fint.
fekk ikkje plass til heile logoen,
kun bokstavane
 sidan dette er ein gravemaskinsfører, 
tenkte eg slitesterke votter 
og valgte Pt 5 sport og pinner 2,5
 denne karen har ikkje så store hender,
så eg målte ut frå mi eiga hand..
 - så viser det seg, at eigentleg så var det tjukkare votter,
som tover ved bruk, 
som ville vera det beste for denne karen
 - brukte same heimelaga mønster, likt masketall,
Peer Gynt og pinner 3,5
 - store og varme
- fargevalg med off white til bunnfarge,
 er eit ynskje med tanke på arbeid/buplass,
i Finnmark blir maskinen brukt like mykje
 når snøen ligg på bakken
morro å prøve seg fram,
bruke kreativiteten til å lage andre mønster

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar