tirsdag 10. mai 2016

Frem fra glemselen....

Dette mønsteret kom eg over i "gammelmønsterarkivet"
- eit mønster eg sist brukte rundt 1983/84.
Garn: Viking babyull
pinner 2,5 og 3
 - i følge mønsteret skulle det vera nok med 50 g av mønsterfarge 3,
men det viser seg å ikkje stemme,
derfor har eg bytta om fargane på hua
 - når eg ser på hua mot genseren,
er eg litt usikker på kva eg liker best,
men syns nok at mønsteret kom meir fram på hua.
 - eit velbrukt mønster fra jakobsdals-garn
-eg trur det finns mange fine gamle mønster,
som ligg "på lager" i mange kjellere  eller loft
rundt om i norske heimar..

1 kommentar:

  1. Er nok enig med deg. Fargene på lua er finest. Artig meg gamle mønstre. Lurt å bruke baby-ull til gensere. Jeg orker ikke gå med gensere av tykkere garn lenger.

    Klem

    SvarSlett