mandag 12. oktober 2015

samiske barnesokker

Har gjort eit forsøk på å kopiere desse sokkane.
Fekk anbefalt å bruke eit ullgarn, Navia,
som er blanding av ull frå Færøyane, Shetland og Australia.
Eg vart ikkje heilt fornøgd med resultatet,
Eg syns garnet var litt trådt å strikke med.
maskane gleid ikkje så godt på pinnane,
og strikkinga vart ujevn.
 - på garnet var det oppgitt pinner nr 3,5,
eg valgte å gå ned til pinne 3...
Ved første forsøk vart sokkane altfor store..
 - 2. forsøk og pinner 2,5
fortsatt for store...
 3. forsøk og mindre antal masker
- nå begynner det å nærma seg...
- om eg prøver nokre gonger til, 
vert kanskje eg og garnet "venner" etter kvart..

1 kommentar:

  1. Fint mønster på sokkene du har strikka! Synes det er vanskelig å vurdere om sokkene er for store eller ikke. En barnesokk kan da være så mangt. For meg ser de litt vide ut i lesten, men de er kanskje ment å brukes i skaller? Lykke til! Jeg følger med.

    God mandag fra Ingunn

    SvarSlett