søndag 2. august 2015

Votter 2015 variant av Senja mønsteret?

Eg fekk eit hint om at det skulle finnast votter frå Senja.
Eg har leita ei stund og spurt litt rundt omkring,
Tilslutt kom eg over eit bilete av noko som vart kalla Senjavotter.
Seinare har eg blitt fortalt at mønsteret frå Senja
 er litt anneledes enn det som eg har strikka her.
Er dette ein variant av Senjamønsteret?
Eg ville eg blitt glad 
om nokon kunne fortelja meg litt om dette mønsteret.
 - mønsteret er no nedteikna og arkivert 
Garn: Pt 5 sport
pinner 2,5

2 kommentarer:

  1. Senjavotten har møster og øya senja på votten. Hilsen Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for informasjon.
      Den gongen eg strikka desse vottane, fekk eg hint om det fanns eit liknande mønster på votter, som vart kalla votter frå Senja.
      den som sa dette til meg, har tilknytning til Senja, så eg har bare brukt den informasjonen eg fekk den gongen.
      Eg har seinare sett dei vottane du viser til. Kanskje dei er av nyare dato???
      Takk for at du kommenterte innlegget mitt.
      God Jul til deg

      Slett