onsdag 21. januar 2015

Votter 2015

Eg har ei tid sysla med tanken om å strikke votter,
- votter med tradisjonelle mønster og med nyare design
- votter i mange farger og i forskjellig typer garn
garn frå mitt lager, rester og nyinnkjøpt garn.
Eg vil bruke mønster av eldre og nyare dato.
.
I løpet av 2015 innimellom andre prosjekt,
har eg bestemt meg for at det skal det strikkast votter,
til store og små.
Når året er omme, skal eg ha oppteljing,
eg lurer på kor mange vottepar eg kan få ferdig i løpet av året...

Eg starta med mønsterark 11 frå Sandnes garn
 - lilla og lilla merinoull frå Sandnesgarn, og pinner nr 3.
eg veit ikkje om det er det beste ganet til votter,
men eg syns fargane var fine saman...
 I heftet PT design nr 82
er det fleire mønster på votter
 - eg valgte meg ut 3 mønster,
(kanskje strikker eg dei andre seinare på året)
 - alle er strikka i Pt 5 sport
 - på pinner nr 3
- ein god start på mitt store votteprosjekt..

2 kommentarer:

  1. Sterk start på det nye votte-året! Artig å variere mønster, farger og garn-sorter!

    Lykke til med neste par!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så mange fine votter du har strikka! Jeg synes det er moro å strikke votter. Mange muligheter ved å variere mønster og farger.

    SvarSlett